2015. július 23., csütörtök

17. fejezet (part 1)

 Eljött ez a nap is. Az előadás napja. Márkkal már napok óta nem próbáltunk, a kezem még mindig fájt, így csak remélni tudom, hogy nem lesznek benne túl nagy bakik.
 Sóhajtva keltem ki az ágyból és végeztem el a reggeli teendőimet. Ma a szokásosnál kicsit (tényleg csak egy kicsit) elegánsabban öltöztem, mint máskor. Kerekített nyakú, sötétkék bluzot vettem fel, ami talált az ugyanilyen színű szememhez. Felvettem az új csőfarmeremet, és amikor belenéztem a szobámban lévő hatalmas tükörbe legszívesebben le is vettem volna, annyira szűk volt. Csakhogy apa épp akkor szólt, hogy menjek már vagy gyalogolok, így maradt a szűk farmer és a kényelmes utazás, a hideg novemberi reggelen.
 Épphogy beléptem a suli ajtaján szembe találtam magam Áronnal.
 - Szia. - köszönt, mire csodálkozva néztem rá, mivel az utóbbi időben nem volt hajlandó szóba állni velem
 - Szia. - köszöntem én is bizonytalanul.
 - Hallottam, hogy mi történt tegnap és... Jól vagy?
 - Igen, csak a kezem sérült meg, de nem vészes. Ezen kívül pedig pár lila folt a testemen. - magyaráztam.
 - Örülök, hogy nem sérültél meg komolyabban. De most megyek. Németem lesz és dolgozatot írunk. - magyarázkodott rá nem jellemző zavarral. - Majd zenén találkozunk.
 - Oké.
 Mondanom sem kell, hogy ma mindenki rajtam lógott. Mindenkinek részletesen el kellett mesélnem a balesetet és az azután történő dolgokat. Veca, Karola és főleg Bálint - akire már nem neheztelek annyira - úgy kezeltek, mitha porcelánból lennék, minden lépésemre ügyeltek. Ha leejtettem a ceruzámat, akkor ők vették fel, nem hagyták, hogy én tegyem. Nap végére már kezdett elegem lenni ebből a sok figyelemből.
 De jó volt benne az, hogy leadták a sztorit a tanároknak is, így a fele óra ezzel ment el és én sem kellett megerőltetnem magam órákon. Mellesleg sikerült elterelniük a figyelmen az előadásról.


Sziasztok. Tényleg nagyon sajnálom, hogy ennyit kellett várni a részre és így is csak az első részét kapjátok meg, de nyaralni vagyok és sajnos nincs időm írni. A fejezet második része úgy 10 nap múlva kerül fel.
További jó nyarat nektek! :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése